Bedrijfsnaam | Bart Vink & Partners |
KVK-nummer | 30285940 |
Branche | Uitzend/detachering/W&S |
Adres | Lomanlaan 55 3526XC Utrecht utrecht, Nederland |
Telefoonnummer | 06 54937459 |
E-mailadres | bart@bartvinkenpartners.nl |
Contactpersoon | Bart Vink |
Website (URL) | http://www.bartvinkenpartners.nl |
Als systeem- en applicatiebeheerder in Rotterdam zal je je bezighouden met het regisseren van het technisch beheer dat de IT-partners uitvoeren en het functioneren van de volledige hybride IT-infrastructuur. Denk hierbij aan servers on-premises, Identity Management (HelloID) maar ook de verschillende Microsoft 365-componenten zoals Azure AD, Exchange Online, SharePoint, Microsoft Defender (Intune) en de beveiliging van deze Cloud-omgeving. Jij bent dé expert bij het ontwikkelen, beheren, onderhouden en het digitaal weerbaar maken van de IT-infrastructuur, de diverse (SaaS)-applicaties en koppelingen. Verder draag je bij aan de betrouwbaarheid, beschikbaarheid en performance van de IT-omgeving. Daarnaast analyseer en los je incidenten op...
Als Scrum Master in Utrecht werk je nauw samen met een breed scala aan collega’s en heb je direct invloed op de uitvoering van de digitale strategie. Jij implementeert, organiseert en begeleidt de scrum events rondom en tijdens de sprints. Als scrum master borg implementatie van verbeteringen in de aansluitende Sprints. Als Scrum Master in Utrecht heb je de volgende verantwoordelijkheden: Expertise in de Agile en Scrum mindset en een aantal jaren ervaring in de rol van Scrum Master. Een afgeronde opleiding op hbo-niveau en Scrum certificering; Je bent een positief gedreven team player, kunt goed luisteren en het team...
Als Scrum Master in Delft ben je verantwoordelijk voor het coachen en faciliteren van je team(s) in het zelf organiserend zijn. Door het organiseren van de (Scrum-) events zorg je ervoor dat de Agile werkwijze verankerd wordt in het team. Je stuurt op continue verbetering van werkwijze, kwaliteit en Agile mindset van de teamleden en het delen van feedback. Je pakt een actieve rol in samenwerking met andere teams. Je zorgt voor transparantie over de resultaten waaraan het team zich committeert en de mate waarin het deze realiseert.Als ‘dienend leider’ voor één of meerdere teams die onder andere werken aan...
De functie Functioneel beheerder te Hengelo omvat het gebruiks-en functionaliteiten beheer van de zorg georiënteerde applicaties. Je bent werkzaam op de scheidslijn tussen Business en ICT en zorgt ervoor dat d.m.v. informatievoorziening de bedrijfsprocessen efficiënt en kwalitatief goed verlopen en pro actief op elkaar worden afgestemd. Door jouw overstijgende manier van denken, proactieve werkwijze en analytische op procesgerichte denkwijze ben je een serieuze gesprekspartner voor de Business, weet je deze mee te nemen en weet jij meerwaarde te leveren. Gebruiksbeheer (gebruikersondersteuning, verzorgen van handleidingen, afhandelen van meldingen, autorisatiebeheer, analyseren van functioneel en veilig gebruik van de Informatie/ICT-voorzieningen en het opstellen...
Als Assistant Controller ben je (mede) verantwoordelijk voor de financiële vastlegging conform de gestelde eisen, het beheren van de projectadministratie en de personeelsadministratie. Je zorgt voor het cash management voor D&MS en tijdige rapportages naar de belastingdienst van LH, btw, intracommunicatie en VPB voorschotten. Hierbij kan je denken aan: Projectadministratie; Crediteuren beheren; Debiteuren beheren; (Mede) beheren van grootboekrekening; Assisteren bij maand, kwartaal en jaar afsluitingen; Audit klaar maken met juiste documentatie; Cashflow management; Personeelsadministratie.
As a Ecom Product Data Manager Ne/Be in the Amsterdam area, you want to further improve the quality of the product data and content. A new integrated approach is also being developed for sacrificial data creation and maintenance for Belgium and the Netherlands. This is set up in close collaboration with those involved, with the process, systems, tasks and responsibilities being redefined. The new Product Data Manager Netherlands & Belgium plays a crucial role in this process. You are responsible for the product data management process and quality of product data in the Netherlands and Belgium. You lead change projects...
In deze rol start je met de volgende werkzaamheden: Beheren van de gehele ICT omgeving binnen het domein 'Kantoor automatisering' Oplossen van diverse complexe problemen die zich voordoen bij de gebruikers Toekennen autorisaties binnen de systemen Testen bij wijzigingen in de omgeving Controle alerts , SPAM, backups, etc Stakeholdermanagement; in kaart brengen-, begrijpen- en leren kennen van de ICT omgeving en de gebruikers Aandragen van verbeteringen en deze implementeren Contact met leveranciers en het beheren van de kwaliteit van hun oplossingen bij repeterende beheerzaken
Als Accountmanager in Utrecht ben je dagelijks in gesprek met onze bestaande relaties en bouw jij tegelijkertijd het netwerk uit door nieuwe samenwerkingen te creëren. Door jouw ervaring, enthousiasme, nieuwsgierigheid én dosis gezond verstand, weet je een prospect op basis van goed advies en inlevingsvermogen voor de lange termijn aan Joust te binden. Het is een zelfstandige rol met de volgende taken en verantwoordelijkheden: Het acquireren van nieuwe klanten in de Randstad zowel binnen profit als non-profit; Het onderhouden van het portfolio van bestaande relaties; Als adviseur proactief meedenken met de klant over de inzet van young professionals; Het begeleiden...
For their EMEA operations, 10% of the global revenue spread over four legal entities, Bemis is looking for a division controller, based in Amsterdam, who reports, functional and hierarchical, to the Managing Director EMEA. Primary responsibilities will include financial statement analysis, collaborating with business partners, driving financial deliverable execution, and ensuring financial discipline and compliance. The role provides significant career-growth opportunities within the EMEA business region in terms of additional disciplines like IT, HR and Legal. In addition, the company aims to grow the EMEA business by doing acquisitions. • Lead and conduct the annual planning/budgeting process;• Monthly reporting at...
Ondersteunen van het management met financiële en operationele analyses ten behoeven van het maken van operationele en strategische beslissingen; Voorbereiden en ondersteunen bij budget, forecast en maandelijkse rapportage werkzaamheden in nauwe samenwerking met de business controllers van diverse business units; Het verzorgen, coördineren en verbeteren van periodieke en ad hoc analyses voor HQ en interne FP&A stakeholder zoals onder andere HR en IT; Voorbereiden, adviseren en monitoren van Capex programma’s; Bijdragen aan het centraliseren van BU rapportageprocessen; Proactief bijdragen aan het verder professionaliseren van de FP&A afdeling en het implementeren van ACE (equivalent van six-sigma) binnen Finance; Ondersteuning bij interne-...